Pin It

Αντιμετωπίστε τους πόνους στα πέλματα με ανατομικούς πάτους και παπούτσια

anatomikoi-patoi-papoutsiaΑντιμετωπίστε τους πόνους στα πέλματα με ανατομικούς πάτους και παπούτσια

Ένα συχνό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν κυρίως οι γυναίκες είναι ο πόνος στα πέλματα και περισσότερο τις πρωινές ώρες. Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνες, ένας στους δέκα ανθρώπους θα υποφέρει μια φορά στη ζωή του από πόνο στα πέλματα.

Μερικές από τις αιτίες που ενοχοποιούνται για τους συγκεκριμένους πόνους είναι η πελματιαία απονευρωσίτιδα, η ορθοστασία, η κούραση, η χρόνια καταπόνηση, η έντονη φυσική δραστηριότητα και τα ακατάλληλα παπούτσια.

Ωστόσο, με απλά βήματα και μυστικά που θα δούμε παρακάτω μπορείτε να μειώσετε την ένταση του πόνου και να νιώσετε τα πέλματά σας πιο ανάλαφρα.

Αγοράστε ανατομικά παπούτσια

Πολλές φορές καταφεύγουμε στην αγορά παπουτσιών είτε επειδή είναι αρκετά οικονομικά είτε επειδή μας άρεσαν πολύ και επιθυμούμε να τα αποκτήσουμε χωρίς να ελέγξουμε την ποιότητά τους.

Τα ακατάλληλα παπούτσια μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα στην πελματιαία περιοχή για αυτό πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί στην αγορά νέων. Ειδικά για τις γυναίκες που αγαπούν τις γόβες καλό θα ήταν να ξέρουν πως τα ψηλά τακούνια φέρνουν το πέλμα σε τέτοια θέση ώστε να προκαλείται πίεση και κατ’ επέκταση πόνος.

Το ίδιο μπορεί να συμβεί όταν μιλάμε για γυναικεία παπούτσια που είναι λίγο μικρότερα σε μέγεθος από ότι συνηθίζουμε να φοράμε. Το πόδι πιέζεται με αποτέλεσμα να του ασκείται πίεση στην μπροστινή περιοχή.

Για αυτό τον λόγο, η ιδανική λύση είναι να αγοράσετε ποιοτικά και ανατομικά παπούτσια. Επιλέξτε παπούτσια που να είναι ξεκούραστα στο βάδισμα, ελαφριά και άνετα για να σας βολέψουν για πολύωρη χρήση.

Σίγουρα, για τις κυρίες που αναγκάζονται να βρίσκονται πολλές ώρες την ημέρα εκτός σπιτιού τα ανατομικά παπούτσια θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην μείωση του πόνου στην πελματιαία περιοχή και στο αίσθημα της κούρασης.

Ορθοπεδικοί πάτοι για την μείωση του πόνου

Όταν ξεκινήσετε να κάνετε μια έρευνα αγοράς για καινούρια παπούτσια θα δείτε πως πολλά από αυτά δεν διαθέτουν ανατομικό πάτο. Για να αποφύγετε λοιπόν την ανάπτυξη του πόνου σε αυτή την περιοχή αλλά και να μειώσετε τον ήδη υπάρχοντα πόνο οι πάτοι σιλικόνης είναι ιδανικοί.

Οι πάτοι αυτοί έχουν την ιδιότητα να ανακουφίζουν τις πτέρνες και το πέλμα ενώ κατανέμουν ομοιόμορφα την πίεση που ασκείται στα πέλματά σας κατά την διάρκεια της βάδισης.

Οι ανατομικοί πάτοι προορίζονται και για άτομα που παρουσιάζουν πόνο στο πέλμα, παραμορφώσεις του πρόσθιου τμήματος του ποδιού και των δακτύλων αλλά και αρθραλγία.

Επίσης, στο εμπόριο θα βρείτε υποπτέρνιο μαξιλαράκι σε περίπτωση που ο πόνος εστιάζει στην πέρνα. Ο συγκεκριμένος πόνος μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα ενοχλητικός και συνήθως οφείλεται στην αυξημένη πίεση που ασκεί το σώμα στο οστό της πτέρνας.

Δείτε περισσότερα:

Ιωάννης Διβράμης

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης. Έχω σπουδάσει μάρκετινγκ και οικονομικά στο Λονδίνο, έχω MBA και από το 2000 ασχολούμαι επαγγελματικά με το ίντερνετ, το μάρκετινγκ, την ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, το SEO και τα social media.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.